STOKED BBQ

Verzenden en retour

Verzendkosten

De verzendkosten bedragen €7,95 bij een totale bestelwaarden onder de €150,-. Boven de €150,- is verzenden gratis. Wij leveren in Nederland en België.

 

Afwijkende tarieven

Voor de volgende Europese landen geldt er een afwijkend tarief: Duitsland, Oostenrijk, Bulgarije, Denemarken, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Spanje, Zweden, Malta.

De verzendkosten worden berekend aan de hand van het gewicht van het pakket:

  • €7,95: tot 23kg

  • €9,95: 23kg of zwaarder

 

Wanneer vindt de levering plaats?

De levering vindt van maandag t/m zaterdag plaats. Met de verzending van uw bestelling ontvang je een bevestigingsmail met een track and trace nummer, zodat je de actuele status van uw bestelling kunt controleren.

 

Levertijd en beschikbaarheid

Wij doen ons best om uw bestelling binnen 5 werkdagen te verwerken. Als er op een product een langere levertijd zit, dan wordt dit in de omschrijving van de desbetreffende product pagina weergeven.

Al onze producten worden binnen 5 werkdagen aan huis geleverd, mits anders vermeld.

 

Andere verklaring van tekens

  • Beperkt leverbaar: Het artikel is beperkt voorradig. De levertijd bedraagt 5-10 werkdagen.

 

Retourneren

Als je de bestelling wilt retourneren kan dit binnen 14 dagen na ontvangst.
Stuur een mail met je ordernummer naar info@stokedbbq.nl, je ontvangt dan een mail met retourformulier.  
Let op: het artikel kan alleen geretourneerd worden als deze niet gebruikt is!

Wij berekenen de retourkosten aan de hand van het aankoopbedrag van het terug te sturen artikel:

  • bij producten onder de €75,- rekenen wij €6,65 retourkosten.

  • bij producten boven de €75,- rekenen wij 12,70 retourkosten.

Natuurlijk rekenen we geen retourkosten wanneer het een productiefout of een andere fout van onze zijde betreft.

Extra informatie

Wij zijn niet verantwoordelijk voor het verzenden naar incorrecte adressen die het gevolg zijn van een klantfout. Als de bestelling na enkele pogingen niet af te leveren is en hij komt terug bij de verzender, dan zullen we het geld terug sturen minus de verzendkosten of opnieuw versturen en nieuwe verzendkosten in rekening brengen. Controleer dus altijd goed wanneer uw bestelling binnenkomt via de track and trace in de mail.

 

Versie: 24-09-2021

Winkelwagen